Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

No title,just words.....

Ακούστε και ένα ωραίο τραγουδάκι λίγο(έως πολύ) φλώρικο:
Maïa Vidal - Follow Me 
Για όποιον δεν το κατάλαβε είναι από την διαφήμιση των  ΙΚΕΑ(η άχρηστη πληροφορία της ημέρας) μου άρεσε και νάτο λοιπόν.

Προσπαθώ να σκεφτώ κάτι να γράψω ακούγοντας "από πίσω" και το τραγουδάκι άλλα μπα τίποτα δεν γίνετε.... 

Η αλήθεια είναι ότι γράφω γιατί μπλόκαρε το gmail του blog από την πληθώρα των mails από τους φανατικούς αναγνώστες μου που έφτασε τον αριθμό του...ενός(α ρε Αρούλι πάντα μοναδικός ). Και με αυτήν την ευκαιρία θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την θέρμη υποστήριξη σας που είναι πράγματι συγκινητική και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω την μαχόμενη δημοσιογραφία(εγώ και ο Αυτιάς μείναμε)...

Πέρα από αυτά λοιπόν δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι χαρούμενος αφού ξεμπέρδεψα σχεδόν από το Πανεπιστήμιο που τόσα χρόνια με ταλανίζει άλλα σε αυτό το θέμα θα αναφερθώ περισσότερο όταν τελειώσω και τυπικά(όχι που θα το γλιτώνατε).Τα συναισθήματα μου όμως έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τον καιρό που σύμφωνα με το meteo έχει 9 Μποφόρ και αύριο το πρωί η αισθητή θερμοκρασία θα είναι -9 C που με κάνει να χαίρομαι περισσότερο γιατί δεν δουλεύω. Κάνει που κάνει το κρύο ας δούμε και λίγο χιονάκι βρε αδελφέ δεν κοστίζει τίποτα...

Κλείνοντας και διαβάζοντας αυτά που έγραψα συνειδητοποιώ ότι ουσιαστικά δεν έχω γραψει τίποτα και γιαυτό θα αλλάξω και τον τίτλο...Οψόμεθα όμως....

Εις το επανιδείν..


Μ.Κ.

3 σχόλια:

  1. Ο τίτλος που έχασε στο νήμα ποιος ήταν;

    Αυτό το τραγούδι ...φλώρικο?? τς τς τς τς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε τους τίτλους μοναδικέ...

    Είναι φλώρικο?Δεν νομίζω μωρέ..:pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα δε νομίζω Τάκη.

    Και δεν είμαι μοναδικός, έχουμε και δεύτερο αναγνώστη, δεν έχεις προσέξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή